Θερμά συγχαρητήρια στη μαθήτριά μας Ερμιόνη Αγγόνα της Α΄ τάξης για την εξαιρετική της διάκριση στην Ολυμπιάδα Γεωγραφίας, όπου κατέκτησε το Χάλκινο Μετάλλιο! Η επιτυχία αυτή αποτελεί καρπό της προσπάθειας, της επιμονής και της αγάπης της για τη γνώση.
Συγχαρητήρια αξίζουν επίσης στον καθηγητή Γεωγραφίας του σχολείου μας, κ. Θάνο Καβάκα, για την καθοδήγηση και τη στήριξή του.
Της ευχόμαστε ολόψυχα ακόμη περισσότερες επιτυχίες και διακρίσεις στο μέλλον!