Μια ακόμη διάκριση για το σχολείο μας για τη φετινή σχολική χρονιά!
Η ομάδα Διαλογικής Συζήτησης του Γυμνασίου Δροσιάς κατέκτησε την 3η θέση στις επαρχίες Λάρνακας και Αμμοχώστου στον 2ο Παγκύπριο Διαγωνισμό Διαλογικής Συζήτησης «Speak Up! The Power of Debating», που διοργανώθηκε από το Υπουργείο Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας – Επιθεώρηση Αγγλικών.
Η ομαδα που εκπροσώπησε επάξια το σχολείο μας με ήθος, συνεργασία και δυναμική επιχειρηματολογία αποτελούνταν από τους μαθητές και μαθήτριες:
- Ανδρεάνα Ελίζα Μιχαηλίδη – Αρχηγός Ομάδας
- Οδυσσέας Ντάλιας
- Μαρίνα Παναγιώτου
- Χρυσοβαλάντη Γεωργίου
- Ηλέκτρα Κακουλλή
- Αλεξάνδρα Ανδρέου
Υπεύθυνη εκπαιδευτικός και συντονίστρια της ομάδας ήταν η καθηγήτρια Αγγλικών κ. Έλενα Καλλή.
Συγχαρητήρια στους μαθητές και στις μαθήτριές μας για την προσπάθεια και την επιτυχία τους, καθώς και στην εκπαιδευτικό τους για την καθοδήγηση και στήριξή της!
Παράλληλα, θερμά συγχαρητήρια και ευχαριστίες αξίζουν στην Επιθεώρηση Αγγλικών για τη διοργάνωση του εν λόγω διαγωνισμού για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά με ιδιαίτερη επιτυχία, προσφέροντας στους μαθητές και στις μαθήτριες πολύτιμες ευκαιρίες έκφρασης, δημιουργικού διαλόγου και ανάπτυξης δεξιοτήτων ζωής.